V dobrých časoch, kedy sa firme darí a doslova prekvitá, sa môže médiám venovať výlučne najvyššie postavená osoba vo firme: majiteľ, CEO, šéf... V turbolentných časoch krízy či akéhokoľvek menšieho alebo väčšieho problému však si však už samotný riaditeľ nemusí...
Novinky
Mediálny tréning: 15 novinárskych tipov na lepší rozhovor
Kamera zapnutá, štáb na svojom mieste, rozsvieti sa červená. Čo povedať a akým spôsobom? Ak pred najbližším rozhovorom nestihnete mediálny tréning, zozbierali sme pre vás niekoľko tipov zo žurnalistickej praxe, ktoré vám pomôžu pripraviť sa na rozhovor a poradiť si s...
Mediálny politický tréning: Odhaľte tajomstvo úspechu politikov v televíznych interview
,,Politikom môže byť už naozaj každý. Na schôdzu parlamentu sa ukáže raz za uhorský rok, nerobí nič iné, len chodí do telky a rozpráva.“ Je to naozaj také ľahké? Musíte sa politikom narodiť alebo sa ním môžete len tak stať? Sú za jeho úsilím desiatky či stovky hodín...
Mediálny tréning: prečo ho potrebujete, aj keď vám sebavedomie nechýba?
Možno máte za sebou desiatky vystúpení pred kamerou. Pred rokmi ste absolvovali mediálny tréning, ovládate problematiku vo firme, netrpíte trémou, nechveje sa vám hlas. „Sebavedomí šéfovia“ sa napriek tomu môžu stať aktérmi „katastrofálnych“ scenárov. Tie môžu nastať,...
Mediálny tréning: 3 veci, na ktoré sa pripravte pred interview
Môžete sa stať nočnou morou pre novinára, ktorý vás požiada o rozhovor do témy? Môžete. Hoci ste macher vo svojom odbore, pred sto rokmi ste absolvovali mediálny tréning a máte nažitých desiatky interview, rozhovorov pred kamerou či vystúpení na eventoch, bez...
Krízová komunikácia: 10 užitočných tipov, ktoré vám pomôžu zvládnuť krízu akéhokoľvek kalibru
Predstavte si, že nastane neželaná situácia a vaša firma bude musieť čeliť tlaku verejnosti a médií. Vo vašom výrobnom procese nastal únik nebezpečných látok alebo niekto zo zamestnancov zverejnil na sociálnych sieťach odsúdeniahodné pracovné podmienky. 1....
Efektívna komunikácia: Odhaľte tajomstvo respondentov, ktorých novinári milujú
Pred časom som sa vybrala robiť rozhovor. Fyzicky, autom, s diktafónom (v mobile). Nie, že by to bolo niečo objavné. Časy covidu však zmenili mnohé novinárske štandardy. Z osobných interview v ofisoch či na neutrálnej pôde pri káve sa stali telefonáty, zoomy,...
Rady a tipy ako sa obliecť do TV relácie / televízneho štúdia
Čaká vás vystúpenie v televízií a rozmýšľate čo si obliecť? Vedeli ste, že oblečenie môže pritiahnuť vašu pozornosť alebo urobiť pravý opak? Oblečenie vyjadruje určité posolstvo. Ak váš vzhľad alebo oblečenie odvádzajú pozornosť diváka, možno ste práve stratili jedinú...
5 príkladov plánov krízovej komunikácie + šablóna ako napísať svoj vlastný
Nervózni zamestnanci. Klesajúce zisky. Nešťastní zákazníci. Obrovské organizačné zmeny. Zasiahla vašu firmu kríza? Musíte reagovať. A to ihneď! Šťastie praje pripraveným a o tom je práve krízová komunikácia. Tu prichádza na rad plán krízovej komunikácie; umožňuje...