Mediálne školenie

Kurz kreatívneho písania

Ako by vyzeral váš vlastný blog či obsah (nielen) na LinkedIne?  Za roky expertízy a práce vo svojom odbore máte v hlave toľko užitočných znalostí, že ich už stačí „len“ dostať na papier. Môžete osloviť mediálku či externého copywritera, ktorý to spraví miesto vás. Blog písaný vašou rukou však bude autentickejší, osobnejší a tisícom ľudí umožní vnímať vašu prácu vašimi vlastnými očami.

Tvorba vlastného blogu či pravidelných tematických príspevkov (nielen) na LinkedIne môže mať mimoriadne relaxačné a terapeutické účinky. Nielen to. Kreatívnym písaním zažijete pocit sebanaplnenia a navyše, autentickým spôsobom zviditeľníte svoj brand.   

Ak ste sami nikdy nepísali, umlčte pochybnosti, ktoré vám nahovárajú, že to nedáte. Písanie je zručnosť ako každá iná. Má svoje zákonitosti, vyžaduje tréning a dodržiavanie pravidiel. Naučíme vás všetko potrebné, aby ste sa aj vy mohli stať čítaným autorom vlastného obsahu.

Kurz je určený pre jednotlivca alebo skupinu.

Obsah školenia

Teoretická časť 

  • Majster námetov – odhaľte témy, ktoré bude vaše publikum milovať
  • Tajomstvo perfektnej osnovy – postupnosť jednotlivých častí textu, ktorá udrží čitateľa v napätí
  • Štylistické pasce a sabotéri dobrého obsahu
  • Zlaté pravidlá dobrého textu
  • Povolanie Headliner: tvorte pútavé titulky, ktoré zaujmú
  • Základné pravidlá SEO: kreatívne texty, ktoré ocení aj google (nielen čitateľ)
  • TLAČOVÁ SPRÁVA: ako napísať tlačovú správu, ktorá novinára zaujme
  • ROZBEHNITE VLASTNÝ BLOG: témy a námety, ktoré budú vaši čitatelia milovať / základné pravidlá, ako písať blog
  • ZAŽIARTE NA LINKEDINE (alebo hocikde inde v online priestore): ako zlepšiť vlastný obsah na LinkedIne

 

Praktická časť 

  • Tvorba vybraných textov (po konzultácii a podľa potrieb klienta)
  • Analýza textov a odporúčania
  • Tvorba vybraného textu so zapracovanými odporúčaniami

Cieľová skupina

  • riaditelia, experti, ktorí chcú dostať vlastný obsah k publiku
  • marketingoví pracovníci
  • pracovníci komunikačných oddelení
  • pracovníci PR oddelení
  • copywriteri, bloggeri

Dĺžka školenia

 2 dni (spolu 6 hodiny) alebo podľa individuálnej dohody

Dátum

Dátum školenia bude špecifikovaný po dohode s klientom.

Miesto konania

Miesto kurzu bude špecifikované po dohode s klientom.