Mediálne školenie

Krízová
Komunikácia

Kríza vie byť „podšívka“. Priplichtí sa nenápadne odzadu a postupne narezáva základné piliere u vás vo firme. Alebo útočí bez ohlásenia a bleskovo.  

Existujú vraj len dva typy spoločností. Tie, ktoré už krízu zažili a tie, ktoré ju majú ešte iba pred sebou. Aj v tej najstabilnejšej firme môže nastať nepredvídaná situácia, ktorá okamžite vzbudí pozornosť zákazníkov, dodávateľov, verejnosti, médií.

Nevhodne odkomunikovaný problém (šírený rýchlosťou svetla sociálnymi sieťami) môže nenávratne poškodiť dobré meno firmy a do budúcnosti spôsobiť stratu dôvery. 

Kríza  však nemusí vždy pozíciu vašej firmy nenávratne poškodiť. To, či z nej  vyjde posilnená alebo s ujmami, závisí vo veľkej miere od komunikácie, ktorú zvolíte.

Počas školenia vás pripravíme na nepríjemné momenty, ktoré počas krízovej situácie môžu nastať. Naučíte sa, kedy a ako zaujať stanovisko. Osvojíte si komunikáciu s verejnosťou a médiami počas krízovej komunikácie.

Kurz je určený pre jednotlivca.

Obsah školenia

 Teoretická časť 

  • Issue management – spoznajte krízu skôr, ako bude zjavná ostatným
  • Základy krízovej komunikácie
  • 3 krízové postupy, ktoré fungujú
  • „No comment“ a pasce, ktoré na vás číhajú
  • Diverzifikujte: zamestnanci, zákazníci, médiá verejnosť 
  • Komunikácia v kríze – ako správne hovoriť s novinármi
  • Komunikačný plán

Praktická časť 

  • Kamerová skúška: nečakané interview, krátke vyjadrenie pre médiá, brífing
  • Spätná väzba, odporúčania
  • Opakovaná kamerová skúška so zapracovanými odporúčaniami
  • Vyhodnotenie výstupov (analýza záznamu samostatného prejavu spíkra a formy jeho odpovedí)
  • Personalizovaný manuál krízovej komunikácie 

Cieľová skupina

  • manažéri
  • riaditelia (pracovníci vo vrcholových funkciách)
  • marketingoví pracovníci
  • pracovníci komunikačných oddelení
  • pracovníci PR oddelení
  • hovorcovia firiem

Dĺžka školenia

2 dni (spolu 6 hodín)

Dátum

Dátum školenia bude špecifikovaný po dohode s klientom.

Miesto konania

Miesto kurzu bude špecifikované po dohode s klientom.