Mediálne školenie
Krízová
Komunikácia
Kríza vie byť „podšívka“. Priplichtí sa nenápadne odzadu a postupne narezáva základné piliere u vás vo firme. Alebo útočí bez ohlásenia a bleskovo.
Existujú vraj len dva typy spoločností. Tie, ktoré už krízu zažili a tie, ktoré ju majú ešte iba pred sebou. Aj v tej najstabilnejšej firme môže nastať nepredvídaná situácia, ktorá okamžite vzbudí pozornosť zákazníkov, dodávateľov, verejnosti, médií.
Nevhodne odkomunikovaný problém (šírený rýchlosťou svetla sociálnymi sieťami) môže nenávratne poškodiť dobré meno firmy a do budúcnosti spôsobiť stratu dôvery.
Kríza však nemusí vždy pozíciu vašej firmy nenávratne poškodiť. To, či z nej vyjde posilnená alebo s ujmami, závisí vo veľkej miere od komunikácie, ktorú zvolíte.
Počas školenia vás pripravíme na nepríjemné momenty, ktoré počas krízovej situácie môžu nastať. Naučíte sa, kedy a ako zaujať stanovisko. Osvojíte si komunikáciu s verejnosťou a médiami počas krízovej komunikácie.
Kurz je určený pre jednotlivca.
Obsah školenia
Teoretická časť
- Issue management – spoznajte krízu skôr, ako bude zjavná ostatným
- Základy krízovej komunikácie
- 3 krízové postupy, ktoré fungujú
- „No comment“ a pasce, ktoré na vás číhajú
- Diverzifikujte: zamestnanci, zákazníci, médiá verejnosť
- Komunikácia v kríze – ako správne hovoriť s novinármi
- Komunikačný plán
Praktická časť
- Kamerová skúška: nečakané interview, krátke vyjadrenie pre médiá, brífing
- Spätná väzba, odporúčania
- Opakovaná kamerová skúška so zapracovanými odporúčaniami
- Vyhodnotenie výstupov (analýza záznamu samostatného prejavu spíkra a formy jeho odpovedí)
- Personalizovaný manuál krízovej komunikácie
Cieľová skupina
- manažéri
- riaditelia (pracovníci vo vrcholových funkciách)
- marketingoví pracovníci
- pracovníci komunikačných oddelení
- pracovníci PR oddelení
- hovorcovia firiem
Dĺžka školenia
2 dni (spolu 6 hodín)
Dátum
Dátum školenia bude špecifikovaný po dohode s klientom.
Miesto konania
Miesto kurzu bude špecifikované po dohode s klientom.