O nás
Sme tím skúsených školiteľov, ktorí pôsobia v oblasti PR, žurnalistiky, komunikácie a v médiách už niekoľko rokov.
Anna Kováčová CEO, garant medialneskolenia.sk
„Vyberte si prácu, ktorú milujete, a nikdy v živote nebudete musieť pracovať.“ Konfucius
Všetky koníčky, ktoré robí, robí s vášňou a nadšením. Jej práca patrí k tým najväčším.
Anna zastrešuje všetky typy školení. Zakladateľka a výkonná riaditeľka medialneskolenia.sk pôsobí zároveň ako CEO digitálnej agentúry Ancom Agency. Poskytuje kompletné marketingové a komunikačné služby vrátane správy marketingu, interného marketingu, public affairs, krízovej komunikácie, grafického dizajnu, video a podcast contentu, tvorby love brandu.
Vyštudovala masmediálnu komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, absolvovala univerzitné stáže v Institut Seni Indonesia Padangpanjang v Indonézii a Fjölbrautaskóli Suðurnesja Island zameraný na sociálne štúdie.
Júlia Böhmová, redaktorka & copywriterka
„Aké sú vaše otázky na moje odpovede?“ Henry Kissinger
Milujem ten pocit, keď odborníci, ktorí absolvujú naše školenia, ako „mediálny kozmos“ skutočne funguje. Dokážu vytvárať hodnotný obsah a pomocou dobrých vzťahov s médiami ho posúvať medzi verejnosť.
Júlia zastrešuje vzťahy s médiami, PR a kurzy kreatívneho písania.
V minulosti pôsobila vo viacerých slovenských médiách vrátane denníkov, inšpiratívneho dvojtýždenníka Profit a viacerých mesačníkov. Aktuálne pôsobí na pozícii copywriter v Dobrých novinách.
Na pozíciách marketing a PR manager sa venovala marketingu a public relations v školstve a v zdravotníctve.
Vyštudovala žurnalistiku na UK v Bratislave. Absolvovala stáže v Centre de formation et de perfectionnement des journalistes v Paríži (Mediálne pokrývanie zdravotníckych kríz) a na École Supérieure de journalism v Lille, kde sa venovala témam moderných typov ľudského otroctva.
Peter Raždík, kameraman, visual content advisor
„Tie najlepšie diela na svete vznikli napriek tomu, že sa zdali nereálne.“ Dale Carnegie
Čo mám na práci pre mediálne školenia najradšej? Úvodný moment, keď sa stretávame s klientom, expertom vo svojom odbore, ktorý má však rešpekt pred kamerou. A ten záverečný, keď od nás odchádza s novým ja, prirodzene, sebavedome a dôveryhodne vystupujúcim pred kamerou.
V tíme zastrešuje praktické kamerové nahrávky a vizuálne poradenstvo klientom. Profesionálny kameraman, zakladateľ vlastného kreatívneho video štúdia zastrešuje kompletnú vizuálnu produkciu vrátane výrobe videí a multimediálneho obsahu (spot, hudobný klip, online, promo, firemné, produktové, eventové, making of video alebo nahrávka voiceoveru). K jeho klientom patria Tesco, Lidle, Panta Rhei, AXA, Jungheinrich či iRobot.